Elon Musk, Twitter'ın nakit kaybettiğini çünkü reklamların hala keskin bir şekilde azaldığını ve sosyal medya şirketinin ağır borç taşıdığını söylüyor.
Elon Musk, reklamlar yarı yarıya düştüğü için Twitter'ın hala nakit kaybettiğini söylüyor.
Musk, iş tavsiyesi veren bir tweet'e verdiği yanıtta Cumartesi günü şu tweet'i attı: "Reklam gelirlerindeki (yaklaşık) %50'lik düşüş ve ağır borç yükü nedeniyle hala negatif nakit akışı içindeyiz."
"Başka bir şey yapma lüksüne sahip olmadan önce pozitif nakit akışına ulaşmamız gerekiyor" diyerek sözlerini tamamladı.
Musk, geçtiğimiz sonbaharda 44 milyar dolarlık bir anlaşmayla Twitter'ı devraldığından beri, üst düzey yöneticilerin görevden alınması, yaygın işten çıkarmalar ve içerik moderasyonuna farklı bir yaklaşım konusunda endişe duyan reklamverenleri rahatlatmaya çalıştı. Yasaklanan bazı yüksek profilli kullanıcıların siteye geri dönmesine izin verildi.
Nisan ayında Musk, ayrılan reklamverenlerin çoğunun geri döndüğünü ve şirketin ikinci çeyrekte nakit akışını pozitif hale getirebileceğini söyledi.
Mayıs ayında, reklamcılık sektörüyle derin bağları olan bir NBCUniversal yöneticisi olan Linda Yaccarino adında yeni bir CEO işe aldı.
Ancak o zamandan bu yana Twitter, bir günde kaç tweet görüntüleyebileceklerine dair yeni sınırlamalar getirerek bazı kullanıcıları üzdü ve bazı kullanıcılar siteden kilitlendiklerinden şikayet etti. Musk, kısıtlamaların potansiyel olarak değerli verilerin izinsiz kazınmasını önlemek için gerekli olduğunu söyledi.
Twitter bu ay Facebook'un sahibi Meta'nın Threads adlı metin odaklı bir uygulama başlatması ve birkaç gün içinde on milyonlarca kayıt almasıyla yeni bir rakip kazandı. Twitter buna yasal işlem tehdidiyle karşılık verdi.